mandag 11. april 2011

Jeg vant en "sy-barnetøy-bok"!

Er jeg ikke heldig???



Kom over bloggen til Cathrine, og fikk skriblet ned en liten hilsen da ho hadde give-away på bloggen sin. Snakk om lykke, -for det ble JEG som ble trekt ut som heldig vinner!!!


(bildet er lånt fra bloggen hennes, boka kom med pen blonde rundt magen og koselig kort)


Premien kom i posten på lørdag, men jeg har ikke fått kikka skikkelig på den før nå :) Så her er inspirasjonen på topp!


Besøk bloggen hennes du også, -en herlig fargerik blogg med yrende liv :)


-her to smekker jeg sydde en kveld etter sterk inspirasjon fra bloggen hennes (event regelrett herming..), -hadde ikke kommet på denne muligheten for å bruke opp voksdukrester... Klipt opp etter mal fra ei smekke som lå her hjemme...

2 kommentarer:

  1. Jeg har denne boken selv, men ikke testet noe fra den enda. Synes den ser fin ut.

    Jeg vil gjerne få takke deg for at du deltar på påskelotteriet på boggen min! Det er ikke veldig lenge til det trekkes nå. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Gratulera!! Så gøy med ny bok. Flotte smekker du har sydd!

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)