lørdag 26. mai 2012

Babyteppe!

Jeg har strikket et babyteppe etter nøstebarn-teppe-prinsippet, fikk et til tulla mi, og eeelsket det (fram til storebror fant det en gang han skulle prøve saksa...). Har drømt om å lage et slikt siden, og tenkte det kunne være ok å ha på lager. På lageret mitt blir det ikke liggende så lenge, men kjekt å kunne finne fram noe der, som jeg veit er SÅ godt i bruk!


Jeg brukte dobbel babyull og pinne nr 5,5, likevel var det laaange dryge omganger på midten :)

Jeg her nok et sånn hurtigtog-prosjekt-menneske kjenner jeg :)

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Jeg lar meg stadig imponere av alle som strikker dette vakre teppet - håper jeg en vakker dag klarer å gjennomføre en slik etappe jeg også! :)

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)