tirsdag 2. april 2013

Glassbrikker...

Jeg er en enkel person, som slett ikke har sett det store poenget med glassbrikker... Hver sin lyst, altså, men jeg har hatt bedre ting å bruke min håndarbeidstid på ;)



Men, -vi har fått oss et glassbord... Om andre bruker dem til pynt eller for å beskytte duker og bordplater vet jeg ikke, men mine er laget for å beskytte ørene!! Og så er de jo fine også!!! -Blir fler herfra etterhvert, ja :)

Nydelig mønster på brikkene, har funnet det her, i en spennende og inspirerende blogg. Dette er spar-garn fra SparKjøp og nål nr 3,5. Godt garn å hekle med! Ca åtte brikker pr nøste ;)

3 kommentarer:

  1. Så flotte de var, så flink og effektiv du er =) Bordbrikker pynter jo veldig opp på et dekket bord. Kanskje det kunne vært noe å lage "sesong-brikker" også, gult til påske og rødt til jul etc. :)

    Karianne M.

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg har også slike ørebeskyttelser til mitt glassbord. Kjempefine farger du har valgt! =) I det siste har jeg funnet ut at Mugrugs er greit også, for nå er jeg i veldig symodus. ;-)
    Ha ei fin helg.
    Klem Tone

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)