mandag 24. februar 2014

Årets første prosjekt :)

Nesten så det er skammelig å innrømme det, men her er ikke pinnene gått fort de siste månedene :)
Påbegynt i november og fullført i siste halvdel av februar!
Sitteunderlaget skulle bli stort og mykt og føyelig, perfekt til å ha i bilsetet, men jeg glemte det under vask, så dette ble solid, tykt og"skikkelig"! Så her kan vi på tur i skikkelig sørpevær :)
Dette blir mitt, lenge siden jeg har laget noe til meg selv (og gubben vil sikkert ikke ha det???)!

6 kommentarer:

  1. Fine farga.Har da ikke noe å si om man bruke tid på strikkinga.Bare man kose seg med det.Å ferdig blei du. :)

    SvarSlett
  2. Så fint sitterunderlag, dette ser deilig ut!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koseleg kommentar på bloggen min. Alltid greitt med sitjeunderlag, fint var det også. Nydelege teppe du har laga tidlegare!

    SvarSlett
  4. Flott sitteunderlag! Takk for hyggelig besøk i bloggen min!

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar i bloggen min!
    Stilig sitteunderlag, liker fargesammensetningen din :-)

    SvarSlett
  6. Blir ekstra varmt og godt å sitte på det der. :)

    Fine, friske farger du hadde brukt.

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)